TGB BLADE 550 LT iRS 14"
TGB BLADE 550 LT iRS 14" 4x4
Blade 550 LT IRS 14“ je pracovně-rekreační čtyřkolka střední třídy s mimořádným cestovním talentem a příjemným, bezproblémovým ovládáním. Pro zvládání nástrah v terénu je dokonale vybavena. Elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektricky ovládané připojování náhonu předních kol a moderní zadní nezávislé pérování IRS dvojitými A-rameny se stabilizátorem výrazně přispívají k vynikajícím jejím terénním schopnostem.
O pohon se stará výkonný, osvědčený, spolehlivý, kapalinou a olejem chlazený čtyřventilový motor TGB s rozvodem SOHC, chladičem oleje a objemem 503 ccm.
Nová čtyřkolka Blade 550 LT IRS 14“ vás překvapí velkou porcí techniky a dospělých detailů. Zvětšený rozchod i rozvor, nový multifunkční digitální LCD displej, tažné zařízení, dva uzamykatelné úložné prostory a uzamykatelné víčko palivové nádrže. Ostatní technika je stejná jako u Blade 550 - variátor s redukcí, zpátečkou, parkovací brzdou a schopností brzdit motorem, tříkotoučový brzdový systém s pancéřovanými hadičkami a novými předními brzdovými kotouči o průměru 230 mm. Kotouč zadní brzdy je upevněn přímo na zadním kardanu, nový je hlavní válec a zadní brzdový třmen.
![11.jpg](/img/picture/5/11.jpg)
Blade 550 LT IRS 14“ je pracovně-rekreační čtyřkolka střední třídy s mimořádným cestovním talentem a příjemným, bezproblémovým ovládáním. Pro zvládání nástrah v terénu je dokonale vybavena. Elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektricky ovládané připojování náhonu předních kol a moderní zadní nezávislé pérování IRS dvojitými A-rameny se stabilizátorem výrazně přispívají k vynikajícím jejím terénním schopnostem.
O pohon se stará výkonný, osvědčený, spolehlivý, kapalinou a olejem chlazený čtyřventilový motor TGB s rozvodem SOHC, chladičem oleje a objemem 503 ccm.
Nová čtyřkolka Blade 550 LT IRS 14“ vás překvapí velkou porcí techniky a dospělých detailů. Zvětšený rozchod i rozvor, nový multifunkční digitální LCD displej, tažné zařízení, dva uzamykatelné úložné prostory a uzamykatelné víčko palivové nádrže. Ostatní technika je stejná jako u Blade 550 - variátor s redukcí, zpátečkou, parkovací brzdou a schopností brzdit motorem, tříkotoučový brzdový systém s pancéřovanými hadičkami a novými předními brzdovými kotouči o průměru 230 mm. Kotouč zadní brzdy je upevněn přímo na zadním kardanu, nový je hlavní válec a zadní brzdový třmen.
prodloužená verze